Oldalak

2019. november 11., hétfő

beigli receptet

Mákos-Diós Kalács
Hozzávalók:
1 kg liszt
2 csomag szárított élesztő
8 dkg cukor
16 dkg olvasztott vaj
1 kávéskanál só
4 dl tej
2 egész tojás
Töltelék:
-Cukrozott mák pici citromhéjjal
Én vékonyan házi sárgabarack lekvárt kentem alá s így nem pergett ki a mák
-Cukrozott dió vaniliás cukorral
Én még fehércsokit reszeltem rá s ez egy különleges ízt adott neki
A tészta hozzávalóiból lágy tésztát dagasztok.
Én mindíg géppel dagasztok.
Duplájára kelesztem.
Ebből a mennyiségből 8db kisebb vagy 6db nagyobb rudat készítek.
Lisztezett felületen nyújtom a tésztát s töltöm.
Lekenem 1felvert tojással.
Sütőpapírral bélelt tepsiben 180fokos előmelegített sütőben légkeverésen sütöm.
A sütési időt sajnos pontosan nem tudom megmondani mert ez ugye sütőfüggő.de kb 20perc.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése