Oldalak

2018. február 1., csütörtök

Dubarry csirkemell párolt rizzsel, ha van otthon egy kis karfiol és sajt, könnyedén elkészítheted!

Hozzávalók

  • 1 kg csirkemell filé,
  • 1 fej karfiol,
  • reszelt sajt,
  • Besamel mártás.

Elkészítés

A húst vékony szeletkékre vágtam, fokhagymakrémmel bedörzsöltem, lisztbe forgattam s olajban mindkét oldalt megsütöttem. Leraktam egy tepsibe. Közben a karfiolt puhára főztem sós vízben, s hússzeletkék tetejére halmoztam. Besamel és reszelt sajt került a tetejére. Aztán sütőben összesütöttem, hogy a sajt picit megbarnult a tetején.
A karfiol nagy kedvencünk, ezért örömmel készítjük minden formában! Ma megmutatjuk, hogyan lehet fenséges ételt varázsolni egyszerűen, a legfinomabb hozzávalókból. Köretnek kínálhatunk mellé rizst, de akár kenyérrel is fogyaszthatjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése