Oldalak

2015. május 23., szombat

Milánói rakott galuska

Hozzávalók:

  • 1/2 kg liszt
  • 2 tojás
  • olaj, vaj
  • 20-25 dkg gomba
  • 35-40 dkg darált csirkemellfilé
  • 2-3 dl tejföl
  • 20 dkg reszelt trappista sajt
  • 1 tasak Knorr Milánói makaróni alap
  • A lisztet egy mély tálba szitáltam, megsóztam, beleütöttem a tojásokat, és 4,5 dl vizet lassan adagolva elkészítettem a galuskatésztát. Nem biztos, hogy az összes víz szükséges, ez a liszt minőségétől és a tojások nagyságától is függ. A tésztát nem kell teljesen kidolgozni, elég, ha már szépen összeáll.
  • Egy nagy lábasban vizet forraltam, amikor felforrt, enyhén ízesítettem sóval, majd galuskaszaggató segítségével beleszaggattam a tésztát.
  • Amikor a galuskák feljöttek a víz tetejére, pár percig még főztem őket, majd leszűrtem, és hideg vízzel leöblítettem.
  • Kevés olajon megpároltam a gombát és a darált csirkemellet.
  • Beleöntöttem a 3 dl vízzel elkevert Knorr Milánói makaróni alapot, és pár percig főztem. Ízesítettem kevéske sóval.
  • Egy jénait kivajaztam, beletettem a galuska kb. harmadát, rá a milánói szósz felét, majd meglocsoltam a tejföl felével.
  • Újra galuska, szósz és tejföl következett, majd a tetejére galuskát tettem, amit megszórtam a reszelt sajttal.
  • Forró sütőben addig sütöttem, amíg a sajt szépen ráolvadt a tetejére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése