Oldalak

2014. április 30., szerda

Emeletes élvezet

Emeletes élvezet

1. réteg : 25 dkg darált  keksz, 5 dkg lágy margarin, 5 dkg porcukor, kevés tej ( nekem kb. 1.7 dl kellett )
A darált  kekszet az átszitált  porcukorral, a margarinnal és a fokozatosan hozzáadott tejjel  gyúrjuk össze úgy, hogy egy linzertészta keménységű masszát kapjunk. Egy tepsit szórjunk meg egy kevés darált keksszel, hogy a massza majd ne ragadjon bele.

2. réteg : 25 dkg túró, 10 dkg porcukor ( vagy ízlés szerinti mennyiség ), 2 dl Hulala tejszín, 1 csomag vaníliás cukor.
A túrót keverjük össze a két fajta cukorral. A tejszínt verjük kemény habbá és keverjük hozzá a túrót, majd simítsuk a kekszre.

3. réteg : 2 cs. Aranka vaníliás krémpor, 5 dl tej, 1 csomag vaníliás cukor
A 2 csomag krémport a tejjel gépi habverővel verjük keményebb krémmé. Minél tovább verjük a habverővel, annál keményebb krém lesz belőle. ( én is kb. 10 – 12 percig vertem a habverőmmel ) Ezt simítsuk a túrókrémre.

4. réteg : 2 dl Hulala tejszín, 5 dkg porcukor
A tejszín verjük fel a porcukorral és kenjük a vaníliás krémre. Tetejére reszelt csokit tettem.

Tegyük hűtőbe, de nem muszáj órákig állni hagyni, én is 1 óra után felszeltem.
Könnyen elkészíthető sütés nélküli finomság! 

Megjegyzések : Én annyit változtattam rajta, hogy az 1 rétegnél 30 dkg keksszel, és 6 - 6 dkg margarinnal és porcukorral készítettem, mert nagyon vékony lett volna az alsó kekszes réteg.
31 * 23 cm-es tepsiben készült és a recept mennyisége tökéletesen kitöltötte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése