Oldalak

2013. május 4., szombat

CSIRKERIZOTTÓ


Hozzávalók:
  • 0,5 kg csirkemell
  • 1 bögre(250 ml) rizs
  • vöröshagyma
  • 20 dkg vargánya gomba(vagy másfajta gomba)
  • zöldborsó
  • kelbimbó
  • csemege kukorica
  • pritamin paprika
  • lila hagyma
  • 2 db sárgarépa
  • őrölt bors
  • bazsalikom
  • oregáno
  • olívaolaj
  • 2 bögre húsleveslé(fél liter)
  • Elkészítése:
    A csirkemellet kockákra vágtam.
    Olívaolajon a húst és a gombát,a fűszerek hozzáadásával puhára,sütöttem,a vöröshagymát reszelve tettem rá.
    Ráöntöttem a bögre rizst,kevergetve összemelegítettem a gombás hússal és fél liter húslevet forrón ráöntöttem.
    Kevergetve összeforraltam,fedővel lefedtem és előmelegített sütőbe tettem.
    5 perc múlva a gázt leoltottam és a meleg sütőben készre főtt.
    A zöldségféléket vajon megpároltam és tálaláskor a tányérra rendeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése