Oldalak

2013. január 25., péntek

Vörösboros-erdei gombás nyúlragu almával


Hozzávalók:
1 nyúlgerinc (nyúl-bélszín)
50 g szárított gomba
1 kisebb fej hagyma
1 alma
1 szál angolzeller
5 dl vörösbor
csipet kakukkfű
só, bors
1 tk méz
kis darabka vaj
olaj

 




A hagymát apróra vágtam és kevés vajon megfuttattam. Hozzáadtam a szárított gombát, a vékonyan felszeletelt zellert, sóztam, borsoztam és megszórtam kakukkfűvel. Felöntöttem a borral, és elkevertem benne a mézet.
A nyúlról levágtam a hártyát, lefejtettem a húst a gerincről és vékonyan felszeleteltem. Sóztam, borsoztam és kevés olajon kicsit megpirítottam. Hozzáadtam a gombás raguhoz, és együtt pároltam tovább. Mire a hús megpuhult, a ragu is besűrűsödött. Ekkor hozzáadtam a felkockázott almát, és még néhány percig pároltam.
Rizzsel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése